Виконавчий комітет Теплодарської міської ради
Навигация
Ссылки
> Президент України
> Верховна Рада України
> Голос України
> Урядовій портал
> ООДА
> Cайт г. Одессы
Сейчас на сайте
Гостей: 1

На сайте нет зарегистрированных пользователей

Пользователей: 242
Последний: Mariepeals
Ваш IP
54.211.41.181
оголошення


Управлінням майна та інвестицій Теплодарської міської ради пропонуються на конкурсній основі у платне орендне користування об’єкти комунальної власності територіальної громади м.Теплодар:

Назва вільного об’єкту

Показникі

Пропозіції використання

1. В МІСТІ ТЕПЛОДАР:

Техблок №129 пр..Енергетиків

Техблок №31, вул..Комунальна

2-й поверх

2-й, 3-й поверхі

Технічне, офісне

КПО, вул.Комунальна,3

1-й поверх

Офісне, торгове

Виконком, Піонерна,7

180м2

Офісне

Будинок культури

226м2

Розважальне

Будівля «Берлін-1» (вул..Польова)

25м2; 25м2; 24м2

Офісне, торгове

Блок обслуговування гуртожитків

ОО №26-28), вул.Піонерна

22м2; 20м2

Офісне, торгове

СПК АПО (вул.Комунальна,1)

1-3-й поверхі

Торгове, офісне

Вбудовано-прибудована Ощадкаса ж/буд №15, вул.Ген.Плієва,15а

Підвал (за потребою)

1поверх (65м2)

Спортивне,торгове

Офісне

Автовагова, вул.Комунальна, 2

140м2

Технічне,спортивне

База УЕСМ, вул.Комунальна,1

- Частина Виробничого корпусу

- Бетонна площадка

1779м2 Н=13,9м2

5378м2

Промислове

Шиномонтажній навіс

вул.Комунальна

196м2 –навіс

447м2- площадка

-«-

Площадки: Комунальна,1

за потребою

Промислове, торгове

НЗБ: Лікарняний комплекс,

Школа №2, Плавбассейн

згідно проекту

Добудова

Монтаж.городокЖСУ,Комунальна

фундаменти

Добудова

Інше індивід. визначене майно

2. НА ПРОМЗОНІ:

АІК, вул..Енергетиків, 5

Конференцзал з ел.дільницей АІК

1й—5й пов.4900м2

740м2

Офісне,промислове

Тепловій пункт №4, вул.Хімічна, 4

119м2+58м2 площ-ка

Промислове

Димова труба, пр.Котельний 74а

Н=120м

Розміщення антен

- Теслярно-опалубочний цех №80 зі складом (52/100)

- Склад лісоматеріалов №81

- Вимощення

1182,2м2 – (цех)

168,3м2 (склад)

2618м2

1124м2

Промислове

Теплохолодний склад № 84 (три частини) з рампою 508м2 (вул.Центральна, 84)

№2 - 736,1м2;Н=5,4м

№3 - 703,3м2; -«-

№4 - 717,6м2; -«-

Промислове

Ідальня на 75 місць №107

(вул.Центральна, 107)

443м2 з бетонним покриттям – 570м2

Промислове

Площадка №114, вул.Центральна

26331м2

Промислове

Площ-ка 38Б, вул. Монтажників

66 х 595 S=20156м2

Площадка №83

18370м2

Побутові приміщ. №2, вул.Хімічна

500м2 (1/2 частина)

Промислове

Закр.склад матеріалів СЕМВ №67

729,4м2

Промислове

НЗБ Ремонтна майстерня з навісом АБК; вул.Промислова,71

503,2м2;

316м2

Промислове

Нулеві частини Побутових приміщень 2-В та тимчасових приміщень (вул.Хімічна, 2-В)

Фундаменти (4960м2)

Добудова

БРХ, вул.Центральна, 11

Бет.площ, склад, ІЛК

Промислове

Тепловозне депо №89, Асфальтова

згідно проекту

Промислове

Допоміжний корпус №89-А (-«)

згідно проекту

Промислове

Незавершені будівництвом

СПК ЕЮМ та ЮТЕМ №39; ВРП ОРУ-330квт; ОВК-1; Головний корпус; Градирні; Мазутне госп-во

7946,8; 122м2

Сваї, котлован

Фундаменти

Добудова

(промислові)

Заяви приймаються від суб’єктів підприємницької діяльності протягом 10-днів з дати оприлюднення. За довідками звертатися за тел.. 2-28-30 до Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради (вул..Піонерна, 7; каб.35).

оголошення

Інформація

про продаж на аукціоні об’єкта комунальної власності територіальної громади міста Теплодар, що знаходиться на балансі Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради

Назва об’єкту: рухоме майно комунальної власності територіальної громади м. Теплодар, згідно переліку:

№ з/п

Найменування основного засобу

Інвентарний номер

оціночна вартість майна,

грн.., без ПДВ.

Місцезнаходження (адреса)

1

Тепловоз ТГМ 4А

10520021

472838,00

м. Теплодар, Промзона

Обладнання у складі тепловозу

2

Скоростемер

10520022

820,00

м. Теплодар, Промзона

3

Радиостанция РТМ

10420010

197,00

м. Теплодар, Промзона

4

Радиостанция РТМ

10420011

197,00

м. Теплодар, Промзона

5

Радиостанция РТМ

10420012

197,00

м. Теплодар, Промзона

6

Радиостанция РТМ

10420013

197,00

м. Теплодар, Промзона

7

Телефон «Панасонік» К-130

10420014

237,00

м. Теплодар, Промзона

Всього

474683,00

Початкова вартість продажу об’єкту : 474683 грн. 00 коп., з урахуванням ПДВ.

Балансоутримувач майна: Управління майна та інвестицій Теплодарськой міської ради.

Адреса балансоутримувача майна: 65490, Одеська область, м. Теплодар, вул. Піонерна, 7.

Час та місце ознайомлення з об’єктами: в робочий час за попередньою домовленістю зі службою організації аукціону.

Час та місце проведення аукціону: аукціон відбудеться “08 серпня 2016 р. о 15 год. 00 хв. за адресою: 65490, Одеська область, м. Теплодар, вул. Піонерна, 7, каб. № 35

Умови продажу та експлуатації об’єкту:

1. Покупець зобов’язаний внести платіж за договором купівлі-продажу протягом 30 календарних днів з моменту нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу. У разі несплати коштів протягом зазначеного строку покупець сплачує продавцю неустойку в розмірі 20 відсотків ціни продажу об’єкта. У разі несплати коштів згідно з договором купівлі-продажу разом з неустойкою протягом наступних 30 днів договір підлягає розірванню

2. Покупець додатково сплачує витрати:

- за проведення аукціону у розмірі 5% від кінцевої ціни продажу майна;

- за нотаріальне оформлення договору купівлі-продажу.

Кінцевий строк прийняття заяв на участь в аукціоні: за три дні до початку аукціону.

Реєстраційний внесок -17 грн. з урахуванням ПДВ, внесок за подання заяви - 8,50 грн. з урахуванням ПДВ, гарантійний внесок в сумі 47468,30 грн. з урахуванням ПДВ, що становить 10% від початкової вартості об’єкту приватизації, вносяться на поточний рахунок Теплодарської міської ради № 37184064001654 в ГУ ДКСУ в Одеській області МФО 828011, отримувач - Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради код ЄДРПОУ 26275444 .

Заяви на участь в аукціоні приймаються службою з організації аукціону за адресою: 65490, Одеська область, м. Теплодар, вул. Піонерна, 7, каб. № 35, тел. (04850) 2-28-30, Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради, понеділок–четвер з 08.00 до 17.00, п’ятниця з 08.00 до 16.00 (обід з 12.00 до 12.45). Додаткову інформацію можна отримати за телефоном (04850)2-28-30.
оголошення

Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради просить осіб, які мають правовстановлюючі документи на споруду, яка відноситься до виробничої, орієнтованою площею 146м², що розташована за адресою: Одеська область, м.Теплодар, Промзона, вул. Асфальтова, 89А, в термін до 22 червня надати їх до Управління майна та інвестицій (м.Теплодар, вул.Піонерна,7, каб. № 35, тел. 2- 28-30).

У випадку ненадання необхідних документів особами, які мають право власності на вищевказану виробничу споруду в зазначений термін, вона буде прийнята у комунальну власність територіальної громади м. Теплодар згідно чинного законодавства України.

оголошення

Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради просить осіб, які мають правовстановлюючі документи на бетонні майданчики, орієнтованою площею 1820 м² , які розташовані за адресою: 65490 Одеська область, м.Теплодар, вул. Генерала Плієва (навпроти автомотодрома), в термін до 22 червня надати їх до Управління майна та інвестицій (м.Теплодар, вул.Піонерна,7, каб. № 35, тел. 2- 28-30).

У випадку ненадання необхідних документів особами, які мають право власності на вищевказані бетонні майданчики в зазначений термін, вони будуть прийняті у комунальну власність територіальної громади м. Теплодар згідно чинного законодавства України.

оголошення

Виконавчий комітет Теплодарської міської ради проводить міський етап ХVІІІ Всеукраїнського конкурсу бізнес-планів підприємницької діяльності серед молоді (віком від 14 до 35 років). Бажаючим прийняти участь у конкурсі бізнес-планів та отримати додаткову інформацію просимо звертатися до виконавчого комітету Теплодарської міської ради відділ у справах сім”ї та молоді (Кисильова А.В.), каб.№38, тел. 7831013.

оголошення

ОГОЛОШЕННЯ

Фонд «Відкрий Україну» у партнерстві з Центром інформації та документації НАТО в Україні запрошує на Літню школу з питань безпеки та міжнародних відносин, яка відбудеться 25-27-го серпня 2016 року в м. Ірпінь (Київська область).

Основні завдання Літньої школи:
- створення практичних проектів в сфері міжнародних відносин та безпеки;
- підвищення інформованості молодих фахівців із питань публічної дипломатії, безпеки, міжнародних відносин;
- важливість ініціатив громадянського суспільства для НАТО;
- робота в групах та створення команди для отримання найефективнішого та якнайшвидшого результату.
Літня школа буде складатися з 3-х основних етапів:
1. Визначення та оцінка міжнародних загроз безпеки,
2. Формування команди і планування проекту,
3. Короткострокова реалізація проекту і демонстрації результатів в ході заходу.

Ключовою лінією у всіх темах є питання, присвячені досвіду НАТО в публічній дипломатії і ролі громадянського-військового співробітництва (з особливим акцентом на ініціативи громадянського суспільства).

До участі у Літній школі запрошуються особи від 18 до 35-ти років – студенти, представники неурядових громадських організацій, молоді спеціалісти, які цікавляться питаннями міжнародних відносин, безпеки, НАТО.

Для участі в школі потрібно заповнити реєстраційну форму, перейшовши за посиланням http://goo.gl/forms/T8fwn8N6KSskVuV02.

Кінцевий термін подачі заявок – 12:00 11-го серпня.

Оголошення результатів відбору – 12-го серпня. Кількість місць обмежена.

Робоча мова заходу – українська.

Організатори заохочують до участі представників із регіонів. Витрати на проїзд покриваються організаторами (сума квитка не повинна перевищувати 600 грн. в обидві сторони). Учасникам забезпечують проживання та харчування в рамках Літньої школи.

Усім кого зацікавила дана пропозиція за додатковою інформацією звертатися до виконавчого комітету Теплодарської міської ради відділ у справах сім’ї та молоді (Кисильова А.В.) каб.№38, тел.7831013.

Підстави для відкриття виконавчого провадження та прийняття виконавчого документа до виконання

Підстави для відкриття виконавчого провадження та прийняття виконавчого документа до виконання

Органи юстиції - це система органів виконавчої влади, які забезпечують здійснення правової політики в державі, захист прав та законних інтересів громадян, підприємств, установ та організацій.

При порушенні будь-яких конституційних прав чи власних інтересів людина чи юридична особа звертаються до суду, інших державних правозахисних органів, розраховуючи на те, що держава, захистить їх від неправомірних дій і допоможе поновити порушені права і законні інтереси.

Але захист прав, свобод і інтересів не завершується прийняттям рішення. Після даного юридичного акту наступає процедура виконання прийнятого рішення.

У відповідності до статті 1 Закону України «Про державну виконавчу службу» державна виконавча служба України входить до системи органів Мін’юста і здійснює виконання рішень судів, третейських судів та інших органів, а також посадових осіб відповідно до законів України.

Завданням державної виконавчої служби України є своєчасне, повне і неупереджене примусове виконання рішень, передбачених законом.

Процедура виконання рішень врегульована законодавством про виконавче провадження. Розглянемо підстави для відкриття виконавчого провадження.

Відтак, державний виконавець відкриває виконавче провадження на підставі виконавчого документа, зазначеного в статті 17 Закону України «Про виконавче провадження» (далі – Закон):

1) за заявою стягувача або його представника про примусове виконання рішення;

2) за заявою прокурора у випадках представництва інтересів громадянина або держави в суді;

3) у разі якщо виконавчий лист надійшов від суду на підставі ухвали про надання дозволу на примусове виконання рішення іноземного суду в порядку, встановленому законом;

4) в інших передбачених законом випадках.

У заяві про відкриття виконавчого провадження стягувач вправі зазначити відомості, що ідентифікують боржника чи можуть сприяти примусовому виконанню рішення (рахунок боржника, місце роботи чи отримання ним інших доходів, місцезнаходження його майна тощо), а також шляхи отримання ним коштів, стягнутих з боржника.

У заяві про відкриття виконавчого провадження щодо виконання рішення про майнове стягнення стягувач має право просити державного виконавця накласти арешт на майно та кошти боржника та оголосити заборону на його відчуження.

Під час пред'явлення виконавчого документа або його дубліката до виконання разом з ним подаються:

1) у разі виконання рішення про конфіскацію майна засудженого за вироком суду - копія опису майна і копія вироку. У разі відсутності у справі опису майна засудженого надсилається довідка про те, що опис майна не проводився;

2) у разі виконання рішення про конфіскацію майна за постановою суду - копія протоколу вилучення майна, що підлягає конфіскації, або довідка про відсутність такого майна;

3) у судових справах, за якими застосовано заходи забезпечення позовних вимог, - копії документів, що підтверджують виконання ухвали суду про забезпечення позову, у разі якщо такі заходи застосовувалися судом.

Отже, підставою для вжиття заходів примусового виконання рішень є виконавчий документ, який пред’явлений до виконання в установленому Законом порядку. Виконавчий документ повинен відповідати вимогам до виконавчого документа, зазначеним у статті 18 Закону.

Слід мати на увазі, що при перевірці відповідності виконавчого документа вимогам пункту 3 частини першої статті 18 Закону, державні виконавці мають враховувати таке:

а) повне найменування для юридичних осіб повинно містити інформацію про організаційно-правову форму такої особи відповідно до вимог чинного законодавства;

б) ім'я фізичної особи (яка є громадянином України) складається з її прізвища, власного імені та по батькові (частина перша статті 28 Цивільного кодексу України). Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про національні меншини в Україні» громадяни, в національній традиції яких немає звичаю зафіксовувати по батькові, мають право записувати в паспорті лише ім'я та прізвище, а у свідоцтві про народження - імена батька та матері;

в) відсутність коду за Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України стягувача та боржника (для юридичних осіб) допускається, якщо законодавством країни, на території якої зареєстровано юридичну особу, не передбачено присвоєння юридичній особі такого коду;

г) для фізичних осіб реєстраційний номер облікової картки платника податків не зазначається у виконавчому документі, якщо особа є іноземцем та законодавством країни, на території якої проживає фізична особа, встановлено інші форми обліку або якщо особа відмовилась його мати через свої релігійні переконання, про що є відповідна відмітка у паспорті особи.

ґ) реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія і номер паспорта можуть не зазначатися в постановах у справах про адміністративні правопорушення, які виносяться на місці вчинення правопорушення або без участі особи.

Необхідно підкреслити, що заява про відкриття виконавчого провадження подається до органу ДВС у письмовій формі разом із оригіналом (дублікатом) виконавчого документа, в якій у разі наявності можуть зазначатися номер мобільного телефону, факсу (телефаксу), адреса електронної пошти.

До заяви про відкриття виконавчого провадження, яка подається представником стягувача, додається документ, що підтверджує його повноваження.

На кожен поданий на примусове виконання виконавчий документ стягувачем подається окрема заява про відкриття виконавчого провадження.

У разі пред’явлення до виконання виконавчого документа, за яким надана розстрочка виконання, виконавче провадження відкривається в частині, за якою сплинув строк сплати.

Тепер перейдемо до процедури прийняття виконавчого документа до виконання.

Відповідно до Закону, державний виконавець зобов'язаний прийняти до виконання виконавчий документ і відкрити виконавче провадження, якщо не закінчився строк пред'явлення такого документа до виконання, він відповідає вимогам, передбаченим Законом, і пред'явлений до виконання до відповідного органу державної виконавчої служби.

Державний виконавець протягом трьох робочих днів з дня надходження до нього виконавчого документа виносить постанову про відкриття виконавчого провадження.

У постанові державний виконавець вказує про необхідність боржнику самостійно виконати рішення у строк до семи днів з моменту винесення постанови (у разі виконання рішення про примусове виселення боржника - у строк до п'ятнадцяти днів) та зазначає, що у разі ненадання боржником документального підтвердження виконання рішення буде розпочате примусове виконання цього рішення із стягненням з боржника виконавчого збору і витрат, пов'язаних з організацією та проведенням виконавчих дій, передбачених Законом.

За заявою стягувача державний виконавець одночасно з винесенням постанови про відкриття виконавчого провадження може накласти арешт на майно та кошти боржника, про що виноситься відповідна постанова.

Виконавчий документ, виданий на підставі рішення, яким надано відстрочку виконання, приймається державним виконавцем до виконання після закінчення строку відстрочки в межах строку, встановленого для його пред'явлення.

У разі відкриття виконавчого провадження за виконавчим документом про конфіскацію майна, стягнення періодичних платежів, забезпечення позовних вимог або якщо рішення підлягає негайному виконанню, строк для самостійного виконання рішення не надається.

Копії постанови про відкриття виконавчого провадження надсилаються не пізніше наступного робочого дня стягувачу та боржникові.

Постанова про відкриття виконавчого провадження може бути оскаржена сторонами у десятиденний строк у порядку, встановленому Законом.

Отже, радимо користатися наданими правами у межах процедури виконавчого провадження.

Заступник начальника управління –

начальник відділу організації

та контролю за виконанням рішень

Управління ДВС ГТУЮ в Одеській області
Реалізація права на звернення згідно з Законом України «Про звернення громадян»

Реалізація права на звернення згідно з Законом України «Про звернення громадян»

Закон України «Про звернення громадян» (далі – Закон) регулює питання практичної реалізації громадянами України наданого їм Конституцією України права вносити в органи державної влади, об'єднання громадян відповідно до їх статуту пропозиції про поліпшення їх діяльності, викривати недоліки в роботі, оскаржувати дії посадових осіб, державних і громадських органів. Закон забезпечує громадянам України можливості для участі в управлінні державними і громадськими справами, для впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, для відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення.

Відповідно до статті 1 Закону, громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

Особи, які не є громадянами України і законно знаходяться на її території, мають таке ж право на подання звернення, як і громадяни України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами.

Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги. Пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

Звернення надсилаються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об'єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.

Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону.

Забороняється переслідування громадян і членів їх сімей за подання звернення до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, посадових осіб за критику у зверненні їх діяльності та рішень.

Ніхто не може бути примушений до подання власного чи підписання колективного звернення або участі в акціях на підтримку звернень інших осіб чи організацій.

Також, не допускається розголошення одержаних із звернень відомостей про особисте життя громадян без їх згоди чи відомостей, що становлять державну або іншу таємницю, яка охороняється законом, та іншої інформації, якщо це ущемлює права і законні інтереси громадян. Не допускається з'ясування даних про особу громадянина, які не стосуються звернення. На прохання громадянина, висловлене в усній формі або зазначене в тексті звернення, не підлягає розголошенню його прізвище, місце проживання та роботи.

Відділ організаційної роботи,

документування та контролю Головного

територіального управління юстиції

в Одеській області

КОНФЛІКТ ІНТЕРЕСІВ: ПОНЯТТЯ ТА ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ

КОНФЛІКТ ІНТЕРЕСІВ: ПОНЯТТЯ ТА ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ


Поняття потенційного та реального конфлікту інтересів за чинним законодавством України


Законодавець розрізняє потенційний та реальний конфлікт інтересів, поняття яких наведено в Законі України «Про запобігання корупції» від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII (далі – Закон).


Потенційний конфлікт інтересів - наявність у особи приватного інтересу у сфері, в якій вона виконує свої службові чи представницькі повноваження, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.


Реальний конфлікт інтересів - суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.


Слід зазначити, що наявність конфлікту інтересів не обов’язково призводить до фактів корупції, однак істотно підвищує ризик вчинення корупційних діянь та є по суті їх передумовою.


Особливі ознаки конфлікту інтересів


Конфлікт інтересів – це суперечність між приватним (особистим) інтересом особи та її службовими повноваженнями. Саме наявність чи відсутність у особи приватного інтересу до вирішення певного питання у більшості випадків буде показником, що свідчитиме про конфлікт інтересів у особи.


Саме по собі приховування особою наявного приватного інтересу вже розцінюється як порушення службової дисципліни і потребує вжиття відповідних заходів щодо запобігання корупції.


Наявність конфлікту інтересів може негативно вплинути на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень, а також на вчинення чи не вчинення дій під час виконання наданих особі службових повноважень.


Крім того, конфлікт інтересів має місце й тоді, коли йдеться про суперечність приватного інтересу близької особи посадовця з його службовими повноваженнями.


Під приватними інтересами слід розуміти будь-які майнові чи немайнові інтереси особи, у тому числі зумовлені особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв’язку з членством або діяльністю в громадських, релігійних чи інших організаціях.


Близькі особи - особи, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом і мають взаємні права та обов’язки із суб’єктом, зазначеним у частині першій статті 3 Закону (крім осіб, взаємні права та обов’язки яких із суб’єктом не мають характеру сімейних), у тому числі особи, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі, а також незалежно від зазначених умов - чоловік, дружина, батько, мати, вітчим, мачуха, син, дочка, пасинок, падчерка, рідний брат, рідна сестра, дід, баба, прадід, прабаба, внук, внучка, правнук, правнучка, зять, невістка, тесть, теща, свекор, свекруха, усиновлювач чи усиновлений, опікун чи піклувальник, особа, яка перебуває під опікою або піклуванням згаданого суб’єкта.


Пряме підпорядкування - відносини прямої організаційної або правової залежності підлеглої особи від її керівника, в тому числі через вирішення (участь у вирішенні) питань прийняття на роботу, звільнення з роботи, застосування заохочень, дисциплінарних стягнень, надання вказівок, доручень тощо, контролю за їх виконанням.


Основні суб’єкти з питань запобігання конфлікту інтересів


Суб’єктами відповідальності з питань запобігання конфлікту інтересів відповідно до вимог Закону є особи, зазначені у пунктах 1 та 2 частини першої статті 3 Закону, а саме:


1) особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування:


а) Президент України, Голова Верховної Ради України, його Перший заступник та заступник, Прем’єр-міністр України, Перший віце-прем’єр-міністр України, віце-прем’єр-міністри України, міністри, інші керівники центральних органів виконавчої влади, які не входять до складу Кабінету Міністрів України, та їх заступники, Голова Служби безпеки України, Генеральний прокурор України, Голова Національного банку України, Голова та інші члени Рахункової палати, Уповноважений Верховної Ради України з прав людини, Голова Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Голова Ради міністрів Автономної Республіки Крим;


б) народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутати місцевих рад, сільські, селищні, міські голови;


в) державні службовці, посадові особи місцевого самоврядування;


г) військові посадові особи Збройних Сил України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України та інших утворених відповідно до законів військових формувань, крім військовослужбовців строкової військової служби;


ґ) судді Конституційного Суду України, інші професійні судді, члени, дисциплінарні інспектори Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, службові особи секретаріату цієї Комісії, Голова, заступник Голови, секретарі секцій Вищої ради юстиції, а також інші члени Вищої ради юстиції, народні засідателі і присяжні (під час виконання ними цих функцій);


д) особи рядового і начальницького складу державної кримінально-виконавчої служби, податкової міліції, особи начальницького складу органів та підрозділів цивільного захисту, Державного бюро розслідувань, Національного антикорупційного бюро України;


е) посадові та службові особи органів прокуратури, Служби безпеки України, Державного бюро розслідувань, Національного антикорупційного бюро України, дипломатичної служби, державної лісової охорони, державної охорони природно-заповідного фонду, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної податкової політики та державної політики у сфері державної митної справи;


є) члени Національного агентства з питань запобігання корупції;


ж) члени Центральної виборчої комісії;


з) поліцейські;


и) посадові та службові особи інших державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим;


2) особи, які для цілей цього Закону прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування:


а) посадові особи юридичних осіб публічного права, які не зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті;


б) особи, які не є державними службовцями, посадовими особами місцевого самоврядування, але надають публічні послуги (аудитори, нотаріуси, оцінювачі, а також експерти, арбітражні керуючі, незалежні посередники, члени трудового арбітражу, третейські судді під час виконання ними цих функцій, інші особи, визначені законом);


в) представники громадських об’єднань, наукових установ, навчальних закладів, експертів відповідної кваліфікації, які входять до складу конкурсних комісій, утворених відповідно до Закону України "Про державну службу".


Посадовими особами вважаються керівники і заступники керівників державних органів та їх апарату, інші державні службовці, на яких законами або іншими нормативними актами покладено здійснення організаційно-розпорядчих і консультативно-дорадчих функцій.


Державними службовцями відповідно до статті 1 Закону України «Про державну службу» - це громадянин України, який займає посаду державної служби в органі державної влади, іншому державному органі, його апараті (секретаріаті), одержує заробітну плату за рахунок коштів державного бюджету та здійснює встановлені для цієї посади повноваження, безпосередньо пов’язані з виконанням завдань і функцій такого державного органу, а також дотримується принципів державної служби.


Постановою Пленуму Верховного Суду України від 26 квітня 2002 року № 5 «Про судову практику у справах про хабарництво» передбачено, що особа є службовою не тільки тоді, коли вона здійснює відповідні функції чи виконує обов’язки постійно, а й тоді, коли вона робить це тимчасово або за спеціальним повноваженням, за умови що зазначені функції або обов’язки покладені на неї правомочним органом або правомочною посадовою особою.


Посадові особи юридичних осіб публічного права вважаються особи, які одержують заробітну плату за рахунок державного чи місцевого бюджету та займають в юридичних особах публічного права посади, пов’язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських обов’язків.


Юридичні особи публічного права — це підприємства, установи та організації державної форми власності, які утворені розпорядчими актами Президента України, органу державної влади, органами місцевого самоврядування (статті 2, 81, 82 Цивільного кодексу України).


Для визначення «організаційно-розпорядчих» та «адміністративно-господарських обов’язків» також необхідно звернутися до постанови Пленуму Верховного Суду України від 26 квітня 2002 р. № 5 «Про судову практику у справах про хабарництво», яка дає наступні визначення цих термінів:


Організаційно-розпорядчими обов’язками є обов'язки по здійсненню керівництва галуззю промисловості, трудовим колективом, ділянкою роботи, виробничою діяльністю окремих працівників на підприємствах, в установах чи організаціях незалежно від форми власності. Такі функції виконують, зокрема, керівники міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, державних, колективних чи приватних підприємств, установ і організацій, їх заступники, керівники структурних підрозділів (начальники цехів, завідуючі відділами, лабораторіями, кафедрами), їх заступники, особи, які керують ділянками робіт (майстри, виконроби, бригадири тощо).


Під адміністративно-господарськими обов’язками розуміються обов'язки по управлінню або розпорядженню державним, колективним чи приватним майном (установлення порядку його зберігання, переробки, реалізації, забезпечення контролю за цими операціями тощо). Такі повноваження в тому чи іншому обсязі є у начальників планово-господарських, постачальних, фінансових відділів і служб, завідуючих складами, магазинами, майстернями, ательє, їх заступників, керівників відділів підприємств, відомчих ревізорів та контролерів тощо.


Основні заходи запобігання та врегулювання конфлікту інтересів


Суб'єкти відповідальності з метою запобігання конфлікту інтересів зобов’язані:



1.Вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів.


2. Повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів, безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі — Національне агентство з питань запобігання корупції (далі – Агентство) чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, відповідно.


3. Не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів.


4.Вживати заходів щодо регулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.


Також у частині другій статті 28 Закону міститься пряма заборона спонукати підлеглих (прямо чи опосередковано) до прийняття рішень, вчинення дій або бездіяльності всупереч закону на користь своїх приватних інтересів або приватних інтересів третіх осіб.


Важливо. Рішення про спосіб урегулювання конфлікту інтересів має бути прийняте керівником установи чи керівником органу, до компетенції якого належить звільнення особи, протягом двох робочих днів після отримання повідомлення про наявність конфлікту інтересів.

Способи врегулювання конфлікту інтересів


Конфлікт інтересів можна врегулювати ззовні (проблему вирішують розпорядчим актом керівника або керівного органу), або самостійно. В останньому випадку мова йде про дії, які працівник може вчинити особисто, для вирішити певного питання.


Самостійне врегулювання конфлікту інтересів здійснюється шляхом позбавлення відповідного приватного інтересу з наданням підтверджуючих це документів безпосередньому керівнику або керівнику органу, до повноважень якого належить звільнення/ініціювання звільнення з посади.


Інших способів самостійного врегулювання конфлікту інтересів законодавець не передбачив. Тому у більшості випадків доведеться покладатися на зовнішнє врегулювання


Зовнішнє врегулювання конфлікту інтересів згідно з частиною першою статті 29 Закону здійснюється через:



1. Усунення від виконання завдання, вчинення дій, прийняття рішення чи участі в його прийнятті (стаття 30 Закону)


Таке рішення приймається у різний спосіб залежно від того, який характер має конфлікт інтересів:


- якщо конфлікт інтересів має тимчасовий характер то за умови можливості залучення до прийняття такого рішення або вчинення відповідних дій інших працівників рішення приймає керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації;


- якщо конфлікт інтересів має постійний характер рішення приймає керівник органу або відповідного структурного підрозділу, у якому працює особа.


2. Обмеження доступу до інформації (стаття 31 Закону).


Це обмеження здійснюється за рішенням керівника органу або відповідного структурного підрозділу, в якому працює особа, у випадку, якщо конфлікт інтересів пов'язаний з таким доступом та має постійний характер, а також за можливості продовження належного виконання особою повноважень на посаді за умови такого обмеження і можливості доручення роботи з відповідною інформацією іншому працівнику органу, підприємства, установи, організації.


3. Перегляд обсягу службових повноважень (стаття 32 Закону)


Перегляд обсягу службових повноважень здійснюється за рішенням керівника органу, підприємства, установи, організації або відповідного структурного підрозділу, у якому працює особа, у разі, якщо конфлікт інтересів у її діяльності має постійний характер, пов'язаний з конкретним повноваженням особи, а також за можливості продовження належного виконання нею службових завдань у разі такого перегляду і можливості наділення відповідними повноваженнями іншого працівника.


4. Здійснення повноважень під зовнішнім контролем (стаття 33 Закону)


Службові повноваження здійснюються під зовнішнім контролем у разі, якщо усунення особи від виконання завдання, вчинення дій, прийняття рішення чи участі в його прийнятті в умовах реального чи потенційного конфлікту інтересів, обмеження її доступу до інформації чи перегляд її повноважень є неможливим та відсутні підстави для її переведення на іншу посаду або звільнення.


Зовнішній контроль здійснюється у таких формах:


1. Перевірка працівником, визначеним керівником органу, підприємства, установи, організації:


- стану та результатів виконання особою завдання;


- вчинення нею дій;


- змісту рішень чи проектів рішень, що приймаються або розробляються особою чи/або відповідним колегіальним органом з питань, пов’язаних із предметом конфлікту інтересів.


2. Виконання особою завдання, учинення нею дій, розгляд справ, підготовка та прийняття нею рішень у присутності визначеного керівником органу працівника.


3. Участь уповноваженої особи Агентства в роботі колегіального органу в статусі спостерігача без права голосу.


Увага! Згідно з частиною третьою статті 33 Закону в рішенні про здійснення зовнішнього контролю визначаються:


1. Форма контролю.


2. Уповноважений на проведення контролю працівник.


3. Обов'язки особи у зв'язку із застосуванням зовнішнього контролю за виконанням нею відповідного завдання, вчиненням нею дій чи прийняття рішень.


5. Переведення, звільнення особи у зв’язку з наявністю конфлікту інтересів (стаття 34 Закону).


Переведення особи на іншу посаду у зв’язку з наявністю конфлікту інтересів здійснюється за рішенням керівника органу, підприємства, установи, організації лише за наявності у сукупності трьох наступних умов:


1. Конфлікт інтересів у діяльності особи має постійний характер.


2. Конфлікт інтересів не може бути врегульований шляхом усунення такої особи від виконання завдання, вчинення дій, прийняття рішення чи участі в його прийнятті, обмеження її доступу до інформації, перегляду її повноважень та функцій, позбавлення приватного інтересу.


3. Є вакантна посада, яка за своїми характеристиками відповідає особистим та професійним якостям особи.

 

Важливо. Переведення на іншу посаду може здійснюватися лише за згодою особи, у якої виник конфлікт інтересів. Звільнення особи із займаної посади у зв'язку з наявністю конфлікту інтересів здійснюється у разі, якщо реальний чи потенційний конфлікт інтересів у її діяльності має постійний характер і не може бути врегульований в інший спосіб, в тому числі через відсутність її згоди на переведення або на позбавлення приватного інтересу.


Інформує сектор з питань запобігання і виявлення корупції Головного територіального управління юстиції в Одеській області
Міський центр зайнятості м.Теплодар інформує

Роботодавцям терміново потрібні:

Охоронці, охоронці-водії в ГШР (група швидкого реагування) у віці від 18 до 40 років.

Прибиральниця службових приміщень в Теплодарську загально - освітню школу.

За додатковою інформацією звертатися за адресою: м.Теплодар

вул. Енергетиків, 71б тел. (048)736-01-48, (04850)2-20-62

ПСИХОЛОГІЧНА РЕАБІЛІТАЦІЯ ПОСТРАЖДАЛИХ УЧАСНИКІВ АТО

З моменту отримання відповідного статусу учасник АТО набуває право на безкоштовну послугу з психологічної реабілітації. Реабілітація за бюджетною програмою буде здійснюватись на базі діючих лікувальних та санаторно-курортних закладів, які мають сучасну матеріально-технічну базу та кваліфіковані кадри.

Для отримання послуг з психологічної реабілітації Вам необхідно звернутися до управління праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації або місцем фактичного проживання та заповнити заяву.

До заяви необхідно додати такі документи:

• копія посвідчення учасника бойових дій або інваліда війни;

• копія документа, що підтверджує безпосереднє залучення до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення.

Таким документом може бути один із нижчезазначених (оригінал або його копія):

- наказ Антитерористичного центру при Службі безпеки України або інший документ, який підтверджує залучення особи до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення;

- довідка про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, згідно з додатком 1 або 2 до Порядку надання статусу учасника бойових дій особам, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 р. № 413;

- рішення відомчої (або міжвідомчої) комісії про встановлення особі статусу учасника бойових дій, як такій, що захищала незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брала безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення;

- довідка про обставини травми (для осіб, які отримали поранення внаслідок бойових дій в районі проведення антитерористичної операції);

- витяг із протоколу засідання військово-лікарської комісії про встановлення причинного зв’язку захворювань, поранень, контузій, травм, каліцтв у колишнього військовослужбовця (для осіб, яким встановлено інвалідність).

Управління праці та соціального захисту населення видає направлення на реабілітацію, в якому будуть зазначені дата початку та дата закінчення терміну реабілітації. Учасник АТО має прибути до реабілітаційної установи у строк, вказаний у направленні.

Для отримання направлення на безкоштовну психологічну реабілітації просимо звертатися за адресою: м. Теплодар, вул. Піонерна, 7, каб. № 20 управління праці та соціального захисту населення.

УПСЗН ВК ТМР

Страница 4 из 165 < 1 2 3 4 5 6 7 > >>
Виконавчий комітет Теплодарської міської ради
Гость
Имя

Пароль



Забыли пароль?
Запросите новый здесь.
Время
Погода
Курс валют
Партнёры

Riva

Статистика сайта
Забавные фразы

Молоко у коровы на языке